Apklausa apie NVSC teikiamų administracinių paslaugų kokybę

 

* 1. Dėl kokios administracinės paslaugos kreipėtės į NVSC paskutinį kartą?
* 2. Į kurį NVSC struktūrinį padalinį kreipėtės?
* 3. Kokiu būdu kreipėtės į NVSC? Jeigu kreipėtės keletą kartų, nurodykite dažniausią kreipimosi būdą.

4. Įvertinkite teiginius:

* Paslauga suteikta laiku (rezultato nereikėjo laukti ilgiau nei reikalauja teisės aktai)
* Paslaugos suteikimo būdų yra pakankamai (atvykus į įstaigą, paštu, elektroniniu būdu)
* NVSC interneto svetainėje yra pakankamai aiškios informacijos apie administracines paslaugas, kurios mane domina
* Specialistas aptarnavo mandagiai ir dalykiškai
* Specialisto kompetencija buvo pakankama, kad išspręstų mano problemą
* Aš esu patenkintas (-a) suteiktos administracinės paslaugos kokybe
* 5. Ar pasitaikė atvejų, kad NVSC specialistai skirtingai aiškino teisės akto (-ų) reikalavimus ?
Jei pasirinkote atsakymą „taip“, prašome įvardinti šiuos teisės akto (-ų) reikalavimus
* 6.Ar pasitaikė atvejų, kad NVSC specialistai priėmė skirtingus sprendimus tuo pačiu klausimu?
Jei pasirinkote atsakymą „taip“, prašome nurodyti, kokius sprendimus
* 7. Ar pastaruoju metu yra buvę atvejų, kai NVSC specialistai savo veiksmais leido Jums suprasti, kad tikisi atlygio, prašė atlygio (tiesiogiai arba netiesiogiai)?
8. Su kokiomis problemomis susidūrėte norėdami gauti administracinę paslaugą?