SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI
Vyriausiasis specialistas turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:
1. turėti aukštąjį universitetinį išsilavinimą su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam lygiaverte aukštojo mokslo kvalifikacija arba aukštąjį koleginį išsilavinimą su profesinio bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam lygiaverte aukštojo mokslo kvalifikacija;
2. turėti ne mažesnę kaip 1 metų darbo patirtį dokumentų valdymo srityje;
3. mokėti dirbti Microsoft Office, Libre Office kompiuterinėmis programomis;
4. būti susipažinusiam su Lietuvos Respublikos įstatymais, Vyriausybės nutarimais ir kitais teisės aktais reglamentuojančiais viešąjį administravimą, asmenų aptarnavimą bei informacijos jiems teikimą viešojo administravimo institucijose;
5. mokėti analizuoti, sisteminti, apibendrinti informaciją ir rengti išvadas;
6. sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, išmanyti dokumentų rengimą ir valdymą;
7. gebėti planuoti, organizuoti savo darbą.
ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS
Vyriausiasis specialistas vykdo šias funkcijas:
1. prižiūri Centro dokumentų valdymo sistemą bei vykdo jos plėtrą;
2. kuria, redaguoja Centro procesus, konstruoja dokumentų šablonus Centro dokumentų valdymo sistemoje konfigūravimo būdu;
3. inicijuoja ir rengia dokumentų valdymo tvarkų aprašų projektus bei kontroliuoja, kaip jų laikomasi;
4. konsultuoja Centro darbuotojus dokumentų valdymo sistemos valdymo klausimais;
5. palaiko ryšius, konsultuojasi su kitų informacinių sistemų administratoriais ir kitomis suinteresuotosiomis šalimis sprendžiant Centro dokumentų valdymo sistemos su kitomis informacinėmis sistemomis, sąveikos klausimus;
6. organizuoja vidinius mokymus Centro dokumentų valdymo sistemos valdymo klausimais;
7. keičiantis Centro struktūrai, darbo organizavimui bei teisės aktams, atlieka procesų tobulinimą Centro dokumentų valdymo sistemoje;
8. organizuoja fizinių ir juridinių asmenų aptarnavimą „vieno langelio“ principu;
9. priima ir registruoja fizinių ir juridinių asmenų prašymus, skundus ir kitus dokumentus;
10. vykdo asmenų, kurie kreipiasi į Centrą, aptarnavimą bei vieningą konsultavimą telefonu;
11. pagal kompetenciją rengia raštų projektus;
12. pagal veiklos sritį teikia duomenis informacinėms sistemoms;
13. teikia informaciją visuomenei apie asmenų aptarnavimo tvarką Centre;
14. dalyvauja ekstremalių sveikatai situacijų valdyme;
15. dalyvauja rengiant Skyriaus veiklos planus ir jų įgyvendinimo ataskaitas;
16. teikia siūlymus dėl Centro ir Skyriaus veiklos efektyvumo didinimo;
17. užtikrina asmens duomenų ir komercinių paslapčių konfidencialumą;
18. nedelsdamas informuoja tiesioginį vadovą apie galimus pavojus ir grėsmes visuomenės sveikatai;
19. konsultuoja fizinius ir juridinius asmenis su Skyriaus veikla susijusiais klausimais;
20. užtikrina, kad viešai ir oficialiai reiškiama nuomonė neprieštarautų oficialiai Centro pozicijai;
21. inicijuoja teisės aktų (išskyrus norminius teisės aktus), reglamentuojančių vykdomas funkcijas, rengimą, keitimą, papildymą ar pripažinimą netekusiais galios ir teikia siūlymus tiesioginiam vadovui;
22. pavaduoja kitus Skyriaus darbuotojus jų atostogų, komandiruočių ir (ar) laikino nedarbingumo metu;
23. vykdo kitus su Skyriaus funkcijomis susijusius nenuolatinio pobūdžio pavedimus tam, kad būtų pasiekti Centro veiklos tikslai.