Pareigų aprašymas

SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI

Vyriausiasis specialistas turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:

1. turėti aukštąjį universitetinį išsilavinimą su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam lygiaverte aukštojo mokslo kvalifikacija arba aukštąjį koleginį išsilavinimą su profesinio bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam lygiaverte aukštojo mokslo kvalifikacija;    

2. turėti ne mažesnę kaip 1 metų darbo patirtį dokumentų valdymo srityje;

3. mokėti dirbti Microsoft Office, Libre Office kompiuterinėmis programomis;

4. būti susipažinusiam su Lietuvos Respublikos įstatymais, Vyriausybės nutarimais ir kitais teisės aktais reglamentuojančiais viešąjį administravimą, asmenų aptarnavimą bei informacijos jiems teikimą viešojo administravimo institucijose;

5. mokėti analizuoti, sisteminti, apibendrinti informaciją ir rengti išvadas;

6. sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, išmanyti dokumentų rengimą ir valdymą;

7. gebėti planuoti, organizuoti savo darbą.

 

ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS

Vyriausiasis specialistas vykdo šias funkcijas:

1. prižiūri Centro dokumentų valdymo sistemą bei vykdo jos plėtrą;

2. kuria, redaguoja Centro procesus, konstruoja dokumentų šablonus Centro dokumentų valdymo sistemoje konfigūravimo būdu;

3. inicijuoja ir rengia dokumentų valdymo tvarkų aprašų projektus bei kontroliuoja, kaip jų laikomasi;

4. konsultuoja Centro darbuotojus dokumentų valdymo sistemos valdymo klausimais;

5. palaiko ryšius, konsultuojasi su kitų informacinių sistemų administratoriais ir kitomis suinteresuotosiomis šalimis sprendžiant Centro dokumentų valdymo sistemos su kitomis informacinėmis sistemomis, sąveikos klausimus;

6. organizuoja vidinius mokymus Centro dokumentų valdymo sistemos valdymo klausimais;

7.  keičiantis Centro struktūrai, darbo organizavimui bei teisės aktams, atlieka procesų tobulinimą Centro dokumentų valdymo sistemoje;

8. organizuoja fizinių ir juridinių asmenų aptarnavimą „vieno langelio“ principu;

9. priima ir registruoja fizinių ir juridinių asmenų prašymus, skundus ir kitus dokumentus;

10. vykdo asmenų, kurie kreipiasi į Centrą, aptarnavimą bei vieningą konsultavimą telefonu;

11. pagal kompetenciją rengia raštų projektus;

12. pagal veiklos sritį teikia duomenis informacinėms sistemoms;

13. teikia informaciją visuomenei apie asmenų aptarnavimo tvarką Centre;

14. dalyvauja ekstremalių sveikatai situacijų valdyme;

15. dalyvauja rengiant Skyriaus veiklos planus ir jų įgyvendinimo ataskaitas;

16. teikia siūlymus dėl Centro ir Skyriaus veiklos efektyvumo didinimo;

17. užtikrina asmens duomenų ir komercinių paslapčių konfidencialumą;

18. nedelsdamas informuoja tiesioginį vadovą apie galimus pavojus ir grėsmes visuomenės sveikatai;

19. konsultuoja fizinius ir juridinius asmenis su Skyriaus veikla susijusiais klausimais;

 20. užtikrina, kad viešai ir oficialiai reiškiama nuomonė neprieštarautų oficialiai Centro pozicijai;

21. inicijuoja teisės aktų (išskyrus norminius teisės aktus), reglamentuojančių vykdomas funkcijas, rengimą, keitimą, papildymą ar pripažinimą netekusiais galios ir teikia siūlymus tiesioginiam vadovui;

22. pavaduoja kitus Skyriaus darbuotojus jų atostogų, komandiruočių ir (ar) laikino nedarbingumo metu;

23. vykdo kitus su Skyriaus funkcijomis susijusius nenuolatinio pobūdžio pavedimus tam, kad būtų pasiekti Centro veiklos tikslai.