Įdiegta vienodo konsultavimo sistema

Data

2019 11 15

Įvertinimas
2
berkeley-communications-WEDDt-u3q3o-unsplash.jpg

Nacionaliniame visuomenės sveikatos centre įdiegta konsultavimo sistema, kuri leis pagerinti besikreipiančių gyventojų ir verslo atstovų aptarnavimo kokybę.

Siekdami sukurti ir įdiegti  NVSC vienodą konsultavimo praktiką užtikrinančią sistemą, 2017 metais kartu su partneriu - Radiacinės saugos centru teikėme paraišką projekto „Informacijos apie visuomenės sveikatos ir radiacinę saugą teikimo ūkio subjektams ir gyventojams gerinimas“ finansavimui iš Europos Sąjungos struktūrinių fondų lėšų gauti.

Vykdydami šį projektą atlikome NVSC konsultavimo telefonu paslaugos bei vartotojų pasitenkinimo tyrimą, įsigijome IP telefonus, parengėme vienodo konsultavimo ir konsultacijų vertinimo procedūrų aprašymą, specialistai buvo mokomi efektyvaus komunikavimo pagrindų. Taip pat buvo įsigytas skambučių centras, suteiksiantis galimybes operatyviai valdyti komunikacijos kanalų srautus, lengvai ir efektyviai vykdyti priimti bei atliktų skambučių analizę, optimaliai išnaudoti žmogiškuosius resursus, gerinti klientų aptarnavimo kokybę bei didinti įstaigos darbo efektyvumą.

Tikimės, kad ūkio subjektai ir gyventojai, gaus operatyvią, tikslią bei išsamią informaciją visais jiems rūpimais visuomenės sveikatos priežiūros klausimais, o įstaigos darbuotojai savo darbe pritaikys projekto metu sukurtas konsultavimo ir konsultacijų vertinimo procedūras, kurių tikslas ir yra užtikrinti vienodą konsultuojančių specialistų konsultavimo praktiką bei taikyti vienodus konsultavimo principus.


Norėdami pasikonsultuoti su NVSC specialistais visoje Lietuvoje skambinkite bendruoju telefono numeriu (8 5) 2649676.