Asmenų aptarnavimo kokybės vertinimo anketa

Apklausos tikslas išanalizuoti Nacionalinio visuomenės sveikatos centro prie Sveikatos apsaugos ministerijos (toliau – NVSC) asmenų aptarnavimo kokybę. Apklausa yra anoniminė.

Jei teko lankytis NVSC, jo departamentų ar jų skyrių rajonuose priimamajame, maloniai prašome atsakyti į toliau pateiktus klausimus.

Apklausoje pateikiami klausimai su galimais atsakymų į juos variantais. Maloniai prašome pažymėti arba įrašyti Jums tinkantį atsakymo variantą.

  • 0
  • Taip
    Ne
    1
  • Taip
    Ne
    2
  • Pasirinkite tik vieną variantą
    Taip
    Ne
    Iš dalies
    Kita (įrašykite)
    3
  • Taip
    Ne
    4
  • Pasirinkite tik vieną variantą
    Taip
    Ne
    Kita (įrašykite)
    5
  • Taip
    Ne
    Kita (įrašykite)
    6
  • *

    7. Kaip vertinate priimamojo veiklą?

    Pasirinkite tik vieną variantą

    Labai gerai

    Gerai

    Vidutiniškai

    Blogai

    Jei įvertinote „Blogai“ ar „Vidutiniškai“, pakomentuokite savo pasirinkimą bei pateikite pasiūlymus dėl priimamojo veiklos tobulinimo
    7
  • Esame dėkingi už skirtą laiką ir išsakytą nuomonę. Jūsų atsakymai padės mums tobulėti.

    8
Paskutinė atnaujinimo data: 2019-06-17